Klacht over gedrag

Bent u ontevreden over het gedrag of het werk van een bestuurder of medewerker van de gemeente? Dan kunt u een klacht indienen.

Klacht indienen

U kunt uw klacht op 2 manieren indienen:

De gemeente behandelt uw klacht volgens de klachtenregeling. Waar nodig vragen wij u om uw klacht in een gesprek aan ons uit te leggen.

U krijgt bericht van ons als uw klacht is behandeld. Als u vindt dat wij uw klacht niet goed hebben behandeld, kunt u hierover contact zoeken met de Nationale Ombudsman.

Klacht over openbare ruimte

Heeft u een melding over de openbare ruimte? Bijvoorbeeld over een stoeptegel die losligt, een lantaarnpaal die niet werkt of afval dat buiten de afvalbak ligt? Maak dan een melding openbare ruimte.