Huisregels

Als gemeente zijn we onze inwoners graag van dienst. Dat kan zijn via internet, de telefoon of een bezoek aan onze balie. Om het verblijf in het gemeentehuis zo aangenaam mogelijk te maken voor onze klanten én onze medewerkers, zijn huisregels opgesteld.

Wat we van u verwachten

  • Heeft u een vraag? Hoe beter u zich voorbereidt, hoe sneller we u kunnen helpen.
  • Maak altijd een afspraak; dit kan via de website of per telefoon.
  • Respect voor elkaar; discrimineren, schelden en schreeuwen worden niet geaccepteerd.
  • Gepast gedrag; agressie, geweld, intimidatie, bedreiging of vernieling wordt niet geaccepteerd.
  • Geen alcohol, drugs of roken in het gemeentehuis.
  • Geen gevaarlijke voorwerpen zoals slag-, steek- en/of vuurwapens meenemen in het gemeentehuis.
  • Geleidehonden zijn welkom. Andere (huis)dieren blijven buiten.

Wat u van ons mag verwachten

  • Wij ontvangen u respectvol, gastvrij en veilig.
  • Wij zijn behulpzaam richting iedereen. Maar wij voeren ook beleid uit. Dat kan betekenen dat wij misschien niet aan uw verzoek kunnen voldoen.
  • Wij respecteren uw privacy.
  • Het kan voorkomen dat u even moet wachten.
  • Onze informatie is vindbaar en actueel.
  • Uw verbetertips over onze dienstverlening nemen we serieus.