De gemeente Hof van Twente bevindt zich op dit moment in een uitzonderlijke situatie. Als gevolg van de cyberaanval zijn wij een deel van onze gegevens kwijtgeraakt.
De gemeente heeft op 27 november 2020 de laatste betalingen gedaan. Facturen die na 27 november nog niet betaald zijn, zijn we kwijt door de cyberaanval. Facturen die per post naar ons toegestuurd zijn hebben we nog wel.
Wij verzoeken u daarom om facturen die u digitaal bij ons ingediend hebt en nog niet betaald zijn op 27 november opnieuw bij ons in te dienen. Wij kunnen uw facturen het snelste verwerken als u deze per email aan ons stuurt. Nota's die u op papier bij ons hebt ingediend hoeft u niet opnieuw in te dienen.
Wij vinden het heel vervelend dat we dit aan u moeten vragen en beseffen dat dit extra werk voor u oplevert. Onze oprechte excuses daarvoor.
U kunt facturen, die nog niet betaald zijn, opnieuw sturen naar: efacturen@hofvantwente.nl. Wanneer wij vragen hebben naar aanleiding van uw factuur nemen wij contact met u op.
We doen er alles aan om de ingediende facturen (na 27 november) te betalen voor oud & nieuw. Komt u of uw organisatie hierdoor in de problemen? Neem dan contact met ons op via: 0547-858585.